بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

اطلاعات تماس
عمومی

نحوه بروز رسانی نرم افزار آموزشگاه شاهوار

نحوه بروز رسانی نرم افزار آموزشگاه شاهوار به نسخه جدید

الف – سیستم سرور

برای به روز رسانی نرم افزار مدیریت آموزشگاه شاهوار در روی سیستم سرور می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

1- وارد نرم افزار آموزشگاه شاهوار شده و یک نسخه پشتیبان تهیه فرمایید و سپس از نرم افزار خارج شوید.

2- از قسمت Task manager گزینه “ShahvarRFIDService.exe” را ببندید.


3- از قسمت Taskbar گزینه “ShahvarTeleg” را ببندید. (واقع در سمت راست پایین دسکتاپ کنار ساعت)

4- وارد پورتال مشتریان شاهوار شوید.

5 – پس از ورود به پورتال مشتریان، در صفحه باز شده بر روی گزینه “بروز رسانی – دانلود” کلیک کنید.

6- در صفحه باز شده در قسمت “دانلود بسته های بروز رسانی نرم افزارها” بر روی اولین گزینه که جدیدترین آپدیت نیز هست کلیک کنید.

7- در صفحه باز شده توضیحاتی درباره نرم افزار و نحوه آپدیت ارائه شده است. به انتهای صفحه رفته و گزینه “دانلود بسته” را انتخاب کنید. با کلیک بر روی این گزینه، دانلود بسته بروز رسانی که شامل یک فایل فشرده شده است آغاز می شود.

8- در صورتی که این فایل را با استفاده از مرورگر فایر فاکس دانلود کنید ممکن است فایل ذخیره شده به صورتی بدون پسوند دیده شود. برای تصحبح این مشکل روی فایل دانلود شده راست کلیک کرده و گزینه “Rename” را انتنخاب کنید، سپس پسوند “.rar” را به انتهای فایل اضافه کنید.

9- فایل مورد نظر را از حالت فشرده خارج کنید (گزینه Extract Here) . نام این فایل حاوی مشخصات تاریخ آپدیت می باشد. برای خارج کردن فایل از حالت فشرده نیاز به نرم افزار هایی مانند “WinRAR”  دارید.

پس از این مرحله مطابق شکل زیر پوشه ای ایجاد خواهد شد.

10-  وارد پوشه شده و تمامی فایل ها و فولدر ها را کپی کنید.

11- به محل نصب شاهوار بروید. برای دسترسی صحیح تر به این محل می توانید بر روی آیکون شاهوار در دسکتاپ راست کلیک کرده و گزینه “Open File Location” را انتخاب کنید.

12- در فولدر باز شده تمامی فایل ها را Paste کنید. در پنجره باز شده ابتدا گزینه “Do this for all current items” را تیک زده و سپس گزینه “Yes” را انتخاب کنید.

13- در پنجره باز شده ابتدا گزینه “Copy And Replace” را تیک زده و سپس گزینه “Do This For Next….Conflicts” را انتخاب کنید.

14- از فایل های کپی شده، “ShahvarUpdater” را اجرا کنید و گزینه اجرا را بزنید.

15- کمی صبر کنید تا با پیغام زیر مواجه شود. در صورتی که تعداد خطاهای تصحیح صفر باشد کار شما تمام شده است. اگر خطای تصحیح وجود داشت مجددا گزینه اجرا را بزنید.

ب-بروز کردن نرم افزار روی کلاینت ها

برای به روز رسانی کلاینت ها کافیست ابتدا سیستم سرور را بروز کنید. نرم افزار شاهوار را روی کلاینت ها بسته و دوباره اجرا کنید. نخست با این پیغام زیر مواجه می شوید

گزینه تایید را انتخاب کنید. سپس با پنجره ای مانند زیر مواجه می شود. 

با انتخاب گزینه اجرا، سیستم کلاینت فایل های مورد نیاز خود را به صورت خودکار از سیستم سرور کپی می کند.

پس از اتمام این عمل سیستم کلاینت شما آپدیت شده است.

در صورتی که با این روش موفق به آپدیت نرم افزار خود نشدید می توانید فایل های آپدیت که در مرحله 9 ایجاد کرده اید را به کلاینت ها انتقال داده و مراحل 10 تا 13 را روی کلاینت ها اجرا کنید. دقت کنید اجرا کردن ShahvarUpdater.exe فقط روی سرور نیاز هست و روی کلاینت ها فقط فایلهای جدید را ریخته تا جایگزین فایلهای قدیمی شوند.

نویسنده

admin

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید